Naziv aerodroma – LYKS – Kruševac / Rosulјe
Lokacija aerodroma – Smer i rastojanje od grada je jugoistočno 118̊ i na vazdušnoj udalјenosti od 5,1 km od centra Kruševca, severoistočno od naselјenog mesta Parunovac.
Geografske koordinate referentne tačke aerodroma (određene u skladu sa WGS-84) –
Geografske koordinate referentne tačke aerodroma – ARP:
43°33’40” N, 021°22’58” E.
Visina referentne tačke aerodroma (ortometrijska) – 232.86 m.
Lokacija referentne tačke aerodroma: 148 GEO/410M od THR 14
Smer i rastojanje od centra grada 118º GEO / 5100 m.
Nadmorska visina aerodroma i undulacija geoida –
Nadmorska visina aerodroma – ELEV: FT 767 (234m),
Magnetna varijacija – MAG VAR / Godišnja promena 5º E (2020),
Undulacija geoida – 147 ft (45M).
Prag 14 – THR 14
Nadmorska visina praga – THR ELEV 230m 753 ft |
Geografske koordinate praga / g.koor. kraja 43°33’50.93” N, 21°22’48.73” E |
Prag 32 – THR 32
Nadmorska visina praga – THR ELEV 232m 762 ft |
Geografske koordinate praga / g.koor. kraja 43°33’28.37” N, 21°23’08.03” E |
Referentna temperatura aerodroma – 29,9º C (JUL)
Prag PSS | Geografski smer (u stepenima) | Dimenzije PSS (M) | Klasifikacioni broj kolovozne konstrukcije (PCN) površine PSS i staze za zaustavlјanje | Koordinate početka PSS i koordinate kraja PSS | Dimenzije osnovne staze (M) | Nadmorska visina praga i i najviša tačka zone dodira preciznog prilaza PSS |
---|---|---|---|---|---|---|
14 | 148.10 | 820 x 23 |
21 F/C/X/T ASPH |
43°33’50.93” N, 21°22’48.73” E 43°33’28.37” N, 21°23’08.03” E |
940 x 80 |
THR 230m 753 ft Not applicable |
32 | 328.11 | 820 x 23 |
21 F/C/X/T ASPH |
43°33’28.37” N, 21°23’08.03” E 43°33’50.93” N, 21°22’48.73” E. |
940 x 80 |
THR 232m 762 ft Not applicable |
Zbog narednih faza proširenja aerodroma kolovozna konstrukcija je urađena za vazduhoplove kodnog slova „Cˮ. PSS ima dovolјnu nosivost da izdrži uobičajene operacije najzahtevnijih vazduhoplova kodnog slova „Bˮ, bez rizika od oštećenja vazduhoplova ili poletno-sletne staze.
Uzdužni nagib PSS je,
Bezbednosni cilј ograničavanja uzdužnog nagiba PSS-a je da se omogući stabilizovano i bezbedno korišćenje PSS-a od strane vazduhoplova.
Poprečni nagib PSS je 1,5 %. Bezbednosni cilј poprečnih nagiba na PSS-u je postizanje najbrže odvodnje vode sa PSS-a.