Назив аеродрома – LYKS – Крушевац / Росуље
Локација аеродрома – Смер и растојање од града је југоисточно 118̊ и на ваздушној удаљености од 5,1 km од центра Крушевца, североисточно од насељеног места Паруновац.
Географске координате референтне тачке аеродрома (одређене у складу са WGS-84) –
Географске координате референтне тачке аеродрома – ARP:
43°33’40” N, 021°22’58” Е.
Висина референтне тачке аеродрома (ортометријска) – 232.86 m.
Локација референтне тачке аеродрома: 148 GEO/410M od THR 14
Смер и растојање од центра града 118º GЕО / 5100 m.
Надморска висина аеродрома и ундулација геоида –
Надморска висина аеродрома – ELEV: FT 767 (234m),
Магнетна варијација – MAG VAR / Годишња промена 5º Е (2020),
Ундулација геоида – 147 ft (45M).
Праг 14 – THR 14
Надморска висина прага – THR ELEV 230m 753ft |
Географске координате прага / г.коор. краја 43°33’50.93” N, 21°22’48.73” E |
Праг 32 – THR 32
Надморска висина прага – THR ELEV 232m 762 ft |
Географске координате прага / г.коор. краја 43°33’28.37” N, 21°23’08.03” E |
Праг ПСС | Географски смер (у степенима) | Димензије ПСС (M) | Класификациони број коловозне конструкције (PCN) површине ПСС и стазе за заустављање | Координате почетка ПСС и координате краја ПСС | Димензије основне стазе (M) | Надморска висина прага и и највиша тачка зоне додира прецизног прилаза ПСС |
---|---|---|---|---|---|---|
14 | 148.10 | 820 x 23 |
21 F/C/X/T ASPH |
43°33’50.93” N, 21°22’48.73” E 43°33’28.37” N, 21°23’08.03” E |
940 x 80 |
THR 230m 753 ft Not applicable |
32 | 328.11 | 820 x 23 |
21 F/C/X/T ASPH |
43°33’28.37” N, 21°23’08.03” E 43°33’50.93” N, 21°22’48.73” E. |
940 x 80 |
THR 232m 762 ft Not applicable |
Због наредних фаза проширења аеродрома коловозна конструкција је урађена за ваздухоплове кодног слова „Cˮ. ПСС има довољну носивост да издржи уобичајене операције најзахтевнијих ваздухоплова кодног слова „Bˮ, без ризика од оштећења ваздухоплова или полетно-слетне стазе.
Уздужни нагиб ПСС је,
Безбедносни циљ ограничавања уздужног нагиба ПСС-а је да се омогући стабилизовано и безбедно коришћење ПСС-а од стране ваздухоплова.
Попречни нагиб ПСС је 1,5 %. Безбедносни циљ попречних нагиба на ПСС-у је постизање најбрже одводње воде са ПСС-а.